graduation

graduation

woensdag 8 juni 2016

Graduation

Hallo Allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik wat heb geschreven... Ben ook zo druk.. Maar ik heb hier graduation!!

Zondag 29 mei ben ik geslaagd van Oconto Falls High School! Graduation is hier een super officiĆ«le bijeenkomst. Dinsdag was onze laatste les dag en toen op woensdag, donderdag en vrijdag moesten we graduation oefenen. We kregen een (super Amerikaanse)  cap & gown en vervolgens liepen we in perfecte rijen door de gymzaal naar onze stoelen en kregen we vervolgens onze diploma's. Hieronder volgen foto's en filmpjes.

Aan het einde van graduation.

Aan het begin van graduationDiploma in ontvangst nemen

Speech van de directeur

GESLAAGDHet koor heeft voor ons ook nog gezongen
Diploma en Bloem ontvangen


met Gast moeder Kim en Gast vader JB (ze hadden me een olifant knuffel in een cap & gown gegeven)

Allemaal geslaagd! -Sam, Mariah, Hannah & ik-

Daniel was er ook bij

Cheerleaders slagen pas echt als er iemand de lucht in gaat.

Met de meiden! -Mara, Haley, ik, Cortney & Taylor-



Squad. -Jacob, Dylan, Sam, Mariah, ik & Hannah-

Goodbye Oconto Falls high

Selfie met de directeur en alle geslaagden

met Alyssa en Sierra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten