graduation

graduation

woensdag 8 juni 2016

Girls weekend

Hoi allemaal,

vanaf woensdag 1juni tot en met zondag 5 juni ben ik op een meiden weekend geweest met gastmoeder Kim en haar familie. Alle meiden aan haar kant van de familie kwamen bij elkaar in Missouri. Het was lekker warm dus we konden zwemmen en zonnen. We hebben dorpjes met kleine winkeltjes bezocht, we zijn naar een dierentuin geweest, we hebben veel geshopt, lekker veel gegeten hahah, we zijn in de st. Louis arch geweest en nog het een en ander. Het was heel erg gezellig.
En om dat weekend echt Amerikaans te maken had nicht Laken gast zus Jessica dat weekend gevraagd om haar bruidsmeisje te zijn. Hartstikke leuk, hartstikke Amerikaans!
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad.
En nu vertrek ik over 4 dagen alweer naar Nederland... (4 DAGEN!!!)
Dat ging wel heel snel hoor.
Tot snel allemaal.

Liefs,
Claudia

Mijn nieuwe liefde! Deze prachtige Olifant.


Sorry... u heeft iets op de grond laten vallen.. Ja.. het is je slurf... 

Uitzicht vanaf de arch

Hele grote milkshake

met Crystal (Kim's schoonzus)

Met Jessica (Gast zus) & Laken (gast nicht)

Met Jessica en Kim

Met Kim

Met Jess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten