graduation

graduation

woensdag 27 januari 2016

Nieuw semester

Hallo allemaal,

Afgelopen maandag is het nieuwe semester begonnen. Dat betekent dat ik nu weer andere vakken heb voor de rest van het school jaar. Ik heb hier elke dag 8 vakken en ik heb ook maar 8 vakken. Dus elke dag heb je al je vakken. School begint elke dag om 8.04 en is afgelopen om 15.18. Dit zijn mijn vakken voor dit semester:


  1. Community service.
    Tijdens dit uur zit ik bij een lerares en maak ik of huiswerk of mag ik helpen nakijken. Ik vind dit wel leuk.
  2. Geschiedenis.
  3. Video productie.
    In dit vak maak je met een groepje allemaal verschillende filmpjes. Ik vind dit echt gaaf, we mogen zelf kiezen wat en waar we filmen.
  4. Engels.
  5. Persoonlijke fitness.
    Hier ben ik echt heel enthousiast over. We krijgen vandaag onze eerste test. In deze test kijken we waar je bent met flexibiliteit, hoe snel je rent, hoe sterk je bent, wat je vet percentage is en nog wat dingetjes. In het midden en aan het eind van het semester doen we dit weer zodat je kan zien wat er veranderd is. Ik vind dit echt leuk omdat ik zelf ook flexibeler en een beetje dunner wil worden. Echt leuk!
  6. Drama.
  7. Biologie.
  8. Interieur design.
    Dit is ook een heel leuk vak. We mogen zelf oude spullen meenemen en veranderen in iets nieuws.
Intussen heb ik mijn prom dress al gekocht!!! Prom is hier een heel groot en belangrijk iets. Ik heb dan ook een enorme en prachtige jurk. Sommige van jullie hebben al foto's gezien. Anderen kunnen mij of een berichtje sturen als ze m heel graag willen zien, of ze zullen moeten wachten tot prom. (23 april).

Verder is er een schoolfeest geweest afgelopen zaterdag. Er waren niet zo heel veel mensen. Ik heb ook niet zo heel veel foto's maar het was wel heel leuk! 

Ik heb een paar weken terug ook mijn vluchtinformatie gekregen voor de terug reis.
Ik vertrek zondag 12juni om 13.55 in Greenbay, om 14.59 kom ik aan in Chicago daar heb ik een overstap van ongeveer 5 en een half uur, om 20.35 vertrek ik dan naar London. 13juni kom ik om 10.20 in London aan, om 11.50 vertrek ik naar Amsterdam en om 14.10 kom ik dan officieel in Nederland aan. (Dit zijn allemaal lokale tijden.) Ik mag ongeveer 17uur reizen en ik zal een heerlijke jetlag krijgen haha.

Ik hoop dat het met jullie allemaal net zo goed gaat als met mij haha. 
Dikke kus, 
Claudia


Vlucht informatie. 
School feest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten