graduation

graduation

zaterdag 9 januari 2016

!18! ~ Verjaardag! ~ !18!

Hallo allemaal,

Sinds afgelopen zaterdag ben ik alweer 18 jaar!! Helemaal volwassen dus.
In Nederland legaal om van alles en nog wat te doen en in Amerika alleen nog maar officieel volwassen hahaha.

Mijn verjaardag was niet bijzonder spectaculair, maar het was wel heel leuk. Vrijdag om 17uur was het in Nederland al 00.00 dus had mijn allerliefste mama speciaal haar wekker gezet om mij meteen te feliciteren! Echt super lief!! Toen zaterdag ochtend had Coen, mijn lieve broer, me al om 6uur 's ochtends wakker gebeld hahaha. Toen heb ik heel de dag lekker eten gemaakt en om 18uur had ik een feestje. Er kwamen allemaal vrienden van school, we hebben een kaartspel gespeeld, gezellig gekletst, lekker gegeten en ik heb het heel erg naar mijn zin gehad.

Het was natuurlijk wel een beetje gek, zo'n verjaardag zonder die gekke familie van mij hahaha. Maar het was weer een ervaring die ik niet had willen missen.

Ik wil mijn Nederlandse vriendjes, vriendinnetjes en familie dan ook bedanken voor de lieve felicitaties.

Afgelopen maandag kreeg ik een doos aangestuurd vanaf thuis! Wat leuk! Mijn lieve broer had dit bij elkaar gepuzzeld, er zaten brieven in van mama, papa, Leonie & Coen. Ik kreeg leuke cadeaus waaronder kaas, drop, stroopwafels en een hele mooie foto van mama, papa, Leonie & Coen met elkaar! Hartstikke leuk, hartstikke bedankt! Super lief!

Als cheerleader leef je met blauwe plekken. Ook hier ben ik maandag weer achter gekomen toen ik een vlieger (Cheerleader die de lucht in gaat) met mijn gezicht heb gevangen hahaha. Het is een flinke blauwe plek maar dat gaat wel weer voorbij, ik vind cheerleaden gelukkig nog steeds heel erg leuk!

Het is heel gek dat de tijd zo ontzettend snel voorbij vliegt. Steeds had ik zo iets van kerst en nieuw jaar, dat is nog hartstikke ver weg. Maar intussen is het al kerst geweest en leven we alweer in 2016. Voor ik het door heb ben ik alweer thuis. Ik ben heel blij om weer naar huis te gaan, maar intussen is het ook een verdrietige gedachte. Ik heb hier zo veel vrienden gemaakt, die ik niet meer wil verliezen. Helaas zal ik sommigen van hen nooit meer terug zien, maar er zijn er ook die al plannen hebben gemaakt om naar Nederland te komen. Natuurlijk wist ik voor ik vertrok dat ik nieuwe vrienden zou maken. Maar ik had toch niet durven hopen dat ik zo'n hechte band met zoveel mensen kon hebben, ik ben hier heel dankbaar voor. Af en toe wil ik heel graag naar huis maar ik had voor geen goud dit avontuur willen missen, ondanks de dingen die hier en daar mis gaan.

Ik hoop dat iedereen een prachtige kerst en een prachtig nieuw jaar heeft gehad.

Heel veel liefs,
Claudia

p.s. Hieronder volgen ook nog cheer foto's



Nep Wijn 
Mini Wraps

Kaas balletjes


Worsten broodjes

Quiche


Taart




Kaarsjes uitblazen
Cadeautje van thuis


glitter

glitter

18

nep wijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten