graduation

graduation

dinsdag 29 september 2015

HOMECOMING!!!

Hallo allemaal!!!

Sorry... ik loop een weekje achter. Er is hier altijd wel iets te doen dus veel tijd blijft er niet echt over om te bloggen haha.

Homecoming!!
De week van 14 t/m 20 sept. heb ik homecoming gehad. Homecoming is een week om de Football spelers aan te juichen voor de grote homecoming Football wedstrijd.
Deze hele week moesten we iedere dag verkleed naar school!!

  • Maandag was toga dag, dus moesten we een toga aan (zo'n romeins ding).
  • Dinsdag was "Typische toeristen" dag. Dit was echt een hele leuk dag, veel mensen hadden witte schmink op hun gezicht gedaan als zonnebrand of slippers met sokken aan gedaan, het was echt leuk wat mensen allemaal hadden bedacht.
  • Woensdag was ty die dag. Ty die is een manier waarop je een shirt met kleur verft.
  • Donderdag was "Throback Thursday" en dat betekent: terug kijk donderdag. Ik was als een soort jaren 80 cheerleader. 
  • Vrijdag was het in de kleuren van de school, maar als cheerleader moesten we vrijdag ons unifrom aan en een t-shirt van 1 van de Football spelers.
Vrijdag was de allerleukste dag. Omdat we toen helemaal geen les hadden. 's Ochtends hebben we een lip dub gemaakt met heel de school, hierin heb ik ook een stukje gezongen! Helaas staat het nog niet online, dus in een later bericht zal ik de link stoppen. 
Na de lipdub hadden wij (de cheerleaders) een optreden. (Het filpmje volgt hieronder) en daarna was 's avonds de Football wedstrijd waarbij we het zelfde optreden hebben opgevoerd. 

Zaterdag avond was toen het Homecoming ball. Dit was echt zo leuk! Ik ging samen mer Mariah, Hannah en Hunter. 's Avonds ben ik ook bij Mariah blijven slapen. Het was echt leuk, allemaal prachtige jurken en corsages en echt een super coole film ervaring was het!!

De afgelopen week was een hele gewone schoolweek dus daar heb ik niet zo veel over te vertellen. Ik zal mijn best doen om mijn blog wat beter bij te houden!

Ik hou van jullie!
Dikke kus,
Claudia 

p.s. er komen later nog meer foto's van homecoming.

Toga dag


Homecoming jurk

Throwback thursday

Met robbert, een uitwisselingsstudent uit zweden.



Met Izzy en Dylan, bij de homecoming football wedstrijd.





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten