graduation

graduation

zaterdag 12 september 2015

Eerste week op school.

Mijn eerste week op school is een feit!
Ik ben al veel verdwaald geweest en m'n rooster is ook al 2 keer veranderd ... Maar verder is het heel leuk!

Mijn vakken zijn:
1e semester:

  1. Wiskunde.
  2. Geschiedenis.
  3. Een soort dierenarts biologie. 
  4. Engels.
  5. Een soort pottenbakken op zo'n draai tafel.
  6. Gezondheidsklas.
  7. Creatief schrijven. (Verhalen schrijven)
  8. Biologie.
2e semester (dit begint rond kerst):
  1. Wiskunde.
  2. Geschiedenis.
  3. Film productie.
  4. Engels.
  5. Persoonlijke fitness.
  6. Drama.
  7. Biologie.
  8. Interieur ontwerping.
Tot nu toe zijn mijn favoriete vakken van het 1e semester Pottenbakken en Creatief schrijven.

Ik heb alle vakken elke dag dus ik begin om 8.10 tot 15.18 en daarna van 15.30 tot 17.30 cheerleader training. (woensdag waren namelijk de "try outs" voor het cheerleader team, en.... IK BEN OFFICIEEL EEN CHEERLEADER!! woeeehhh)

Gisteren was de 1e echte wedstrijd van ons "American football" team, waar de "varsity" cheerleaders moesten cheeren, (Er is varsity en JV, ik zit in het JV team en varsity is een hoger level.) Het was echt cool om zo'n wedstrijd te zien, iedereen was verkleed en aan het feesten en uiteindelijk hebben we ook nog gewonnen!

Dit was dan de eerste schoolweek, hieronder volgen nog wat foto's. 

Veel liefs, 
Claudia
Hoi

Cheerleader haar!

Mijn levensgrote kluis(je)

Mijn unifrom!!

Mijn eerste eigen cheerleader strik !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten