graduation

graduation

dinsdag 26 april 2016

Coen in Amerika, Toneelstuk en nog meer.


Hoi Allemaal!

Het is alweer een hele poos geleden sinds ik wat op mijn blog heb geschreven... Mijn excuses ik ben dan ook zo druk! Dus heb ik hier een lekker lang bericht!

Woensdag 23 maart was een hele bijzondere dag.
Woensdag 23 maart begon als een hele normale dag. Opgestaan, koffie gemaakt, ontbeten, met Kendra naar school gereden, spullen in mijn kluisje gedaan, boeken uit mijn kluisje gehaald, even met mijn vrienden gepraat tot de bel ging en toen naar de klas gegaan. Ik had woensdag het eerste uur geschiedenis met meneer Kinzinger. We begonnen de les en toen vertelde meneer Kinzinger dat er later dat uur iemand in de klas zou komen om ons iets vertellen, lekker saai dacht ik. We hadden het in de klas even over het nieuws net als elke ochtend en toen liep meneer Kinzinger uit de klas om de spreker te halen. Vervolgens liep hij de klas in met onze zogenaamde "spreker" en ik kon mijn ogen NIET geloven!!! Onze zogenaamde spreker was COEN!! Coen kwam als verassing naar Amerika, hij had samen met mijn gast moeder  Kim het hele plan uitgewerkt en ik wist nergens van! Helemaal geschokt vloog ik in zijn armen en ik kon alleen maar huilen! (Hieronder volgen 2 filmpjes van de gebeurtenis.) Vervolgens liepen we uit de klas en ben ik even op de grond gaan zitten want ik was zo verrast dat ik bijna flauw viel!! Toen heb ik aan Coen de hele school laten zien en hem voorgesteld aan een paar van mijn leraren en een paar vrienden. (Mijn vrienden en leraren wisten al lang dat Coen kwam.)

Kim heeft me toen uitgeschreven op school en we zijn toen met zijn 3en naar Greenbay gegaan. Daar hebben we gegeten bij 1 van mijn favoriete restaurants; Noodles & Company. Vervolgens zijn we naar Lambeau Field geweest en hebben we daar een toer gedaan! Daarna weer naar Oconto Falls gereden en toen hebben de cheerleaders en ik wat stunts aan Coen laten zien. Toen zijn we naar huis gegaan en hebben we gezellig gegeten met Kim (gast moeder), JB (gast vader), Mariah (vriendin van school), Coen en ik. Het was hartstikke gezellig!




Als nog meer verassing zijn Coen en ik samen naar Chicago geweest donderdag en vrijdag! Hartstikke leuk! In een sneeuw storm naar Chicago gereden en vervolgens allemaal leuke dingen gedaan! Donderdag zijn we naar het aquarium en een super cool museum geweest en daarna hebben we lekker samen sushi gegeten, want mijn grote broer wist dat ik dat zo gemist had! Vrijdag hebben we ergens lekker ontbeten en daarna hebben we de Cloud Gate bekeken, vervolgens naar nog een museum geweest waar we een echte dino hebben gezien, daarna hebben we geluncht in een gebouw op de 65ste verdieping! WOOOW hooog! Prachtig uitzicht van Chicago! Daarna zijn we naar het Skydeck gegaan. Het skydeck is op de 103de verdieping... WOOOOW HEEL HOOG! Bij het skydeck sta je in een glazen back en kan je zo naar beneden kijken! Best wel eng hoor!
Sushi
Coen speelt model in het hotel
In een tornado similatie
Dino
Skydeck

Tornado similatie

Ik vond het super leuk om mijn grote broer te zien maar zaterdag ochtend moest hij weer verder naar Hawaii... Wat heeft ie toch een rot leven he... hahaha. Dus vrijdag avond was het weer tijd om afscheid te nemen en toen ben ik met Kim en JB verder gegaan naar een dorpje in Illinois waar hun familie woont. Daar zijn we toen de rest van paasweekend gebleven. Daar heb ik vriendin Emelie uit Nederland gezien want die zit daar bij een gast familie!

Dit was dus wel een heel gaaf paas weekend! En nog steeds kan ik niet geloven dat Coen in Amerika was!!


Het weekend er na was het toneelstuk en ik zat er in! Het was zeker geslaagd en ik heb zelfs een letter gekregen! Een letter is een grote eer. Dat betekent dat je echt hard hebt gewerkt en het goed hebt gedaan en mijn drama docent besloot dat ik er 1 mocht hebben! Echt zo gaaf!!
Toneelstuk
Toneelstuk
Toneelstuk
Toneelstuk
Toneelstuk
Toneelstuuk
Na het toneelstuk met gastmoeder Kim
Na het toneelstuk met Cortney & Taylor
Na het toneelstuk met Peter
Einde van het toneelstuk


Het is nog maar minder als 2 maanden tot ik thuis kom! Het ging echt heel snel! Ik ben alweer bijna thuis, maar ik ga nog van alles doen. Ik ga nog een keer naar Chicago, ik heb nog Prom, Graduation komt ook nog en ik ga ook nog op een meiden weekend met Kim's familie.

Dit was het einde van mijn lange bericht haha. Ik zie jullie snel weer en hoop dat alles nog steeds goed gaat daar!

Heel veel liefs,
Claudia








Geen opmerkingen:

Een reactie posten