graduation

graduation

vrijdag 4 december 2015

Chicago!

Hallo allemaal, daar ben ik weer.

Afgelopen donderdag was het Thanksgiving. Allebei mijn gast-ouders moesten toen werken, waardoor ik het pas op zaterdag vier. Dus zal ik hier later meer over vertellen.


Omdat we een lang weekend hadden. (Door Thanksgiving.) Ben ik vrijdag t/m zondag naar Chicago geweest met gast-moeder Kim.
Kim heeft een vriend die midden in het centrum van Chicago woont, waar wij gezellig mochten logeren.
Het was ontzettend gaaf om Chicago te zien!
Vrijdag eind van de middag kwamen we aan. 's Avonds hebben we toen gegeten in China Town. (Ik dacht dat ze alleen China Town in New York hadden, maar dat blijkt zo'n beetje in elke grote stad te zitten haha.)
Zaterdag hadden we lekker uitgeslapen en toen zijn we gaan shoppen. Na zo'n 3 maanden had ik toen eindelijk weer een H&M gezien! Die hebben wij namelijk niet in de buurt zitten helaas.
Op zondag zijn we gaan sightseeing. Dit was heel leuk! We kwamen voorbij een ENORME snoep winkel. Ik voelde me net Charlie in de chocolade fabriek. We hebben ook de "Cloud Gate" gezien. In de volksmond staat dit ook wel bekend als de Boon.
Ik vind Chicago een prachtige stad en ik heb er veel foto's kunnen maken, die hieronder zullen volgen.

Helaas op maandag kreeg ik erg veel buikpijn wat leek op een blindendarm ontsteking. Na wat onderzoeken bleek dat het gelukkig niet te zijn en na een dag lang slapen gaat het nu veel beter met me.

Ik zit hier nu al 3 maanden en de heimwee begint intussen groot te worden! Zo lang zonder vrienden en familie is een stuk lastiger dan ik had verwacht. Het is nu nog ongeveer 6 maanden, die ik zeker niet zou willen missen! Maar als je een keer met me wil skypen, facetime, emailen etc. Laat het me maar weten want dat vind ik hartstikke leuk!

Alvast een fijne sinterklaas allemaal!

Dikke kus van mij!
Wonka mok!! (Charlie in de chocolade fabriek?)

lollies

snoep pyama's

gummy beer spaarpotten


SNOEP

Snoep ketting




Yay lollie









kerstboom

mini kerstboom


met gast-moeder Kim


DE BOON (Cloud Gate)






CHICAGO!!!!!

CHICAGO!!!!!

CHICAGOOOOOO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten