graduation

graduation

dinsdag 4 augustus 2015

DIY STS t-shirt & een update

Hallo allemaal!!

Hier is dan mijn 2e blog. Helaas heb ik nog steeds geen plaatsing dus kan ik jullie ook nog steeds niks vertellen over mijn toekomstige familie of mijn vertrek datum.... Maar ik blijf gewoon geduldig wachten! Er zijn nu al 3 groepen vertrokken naar Amerika dus het zal niet meer lang duren voor ik iets weet en vertrek!

De eerste 5 dagen in Amerika zal ik met andere STS studenten verblijven in een grote campus in de buurt van NEW YORK!!!! (Hier komt later meer over.) Voor deze 5 dagen en voor de vliegreis heb ik op de laatste informatie dag een t-shirt gekregen zodat ik goed herkenbaar ben. Omdat ik zelf het shirt een beetje saai vond... heb ik gevraagd of ik het een beetje mocht "verbouwen". En dat mocht!!
Na flink wat modelletjes uitgezocht te hebben is het nu echt super leuk geworden!

Before   --   voorkant

Before   --   achterkant 

Nu kunnen we niet meer terug,...

aaaaahhh rug in stukjes

begint al leuk te worden!!!

After   --   achterkant 
After   --   voorkant

Leuk 'strikje'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten